12B


Exista momente de care ti-e greu sa te dezlipesti toata viata. Momente pe care le rememorezi incontinuu, dupa care tanjesti si care te fac sa crezi ca intr-adevar sunt lucruri minunate in lume.
Desi banal (pentru unii) si poate prea devreme (pentru mine) sa spun asta...
Au fost 4 ani...4 ani in care am crescut si am invatat sa apreciez!
Cand am intrat la facultate, am descoperit ca lumea poate fi mult prea ignoranta. M-am izbit de straini si, deseori, am simtit ca imi pierd puterea de a socializa. Ca, desi m-am straduit, am reusit cu greu sa ma integrez printre altii si niciodata sa nu ma mai gandesc la ACASA.
Dar liceul... liceul a fost altfel.
Mi-e dor:
Pentru ca nu ma simteam niciodata singura. Eram 7 si era de ajuns...
Pentru ca, desi ne intalneam zilnic, mereu aveam cate ceva de povestit.
Pentru ca, atunci cand eram trista, intotdeauna se gasea macar o persoana care sa ma intrebe ce am si pe umarul careia sa plang.
Pentru ca nu mergeam niciodata singura la scoala. Drumul parea mai scurt si intotdeauna gaseam lucruri de care sa ne amuzam...
Pentru ca in orele in care ne plictiseam citeam pe sub banca.
Pentru ca, desi mereu imi faceam copiute, nu reuseam sa le folosesc decat rareori.
Pentru ca mancam placinte necoapte, cornuri glazurate si beam Nice Tea de la magazinul din liceu.
Pentru ca diriga, desi vroia sa para mai dura, intotdeauna ne motiva absentele la sfarsit de an. Stim ca ne-a iubit foarte mult...
Pentru ca aveam o colega de banca (aceeasi in 3 ani si jumatate) cu care radeam pana la lacrimi din cele mai nastrusnice motive.
Pentru ca azi nu ma mai cert cu Silvia atat de des. Nu mai avem pe ce teme sa ne contrazicem in fiecare zi.
Pentru ca am avut parte de cele mai multe si cele mai frumoase petreceri.
Pentru ca ultimul an a fost un amalgam de sentimente si emotii...
Pentru ca am fost ultimii...
Pentru ca la sfarsit am plans.
Pentru ca ...azi nu mai sunt!

Catre generatia 2004/2008...

1 comentarii:

baronuflash spunea...

ai talent.contiua si cred ca o sa iasa ceva frumos!

Trimiteți un comentariu