M-am lovit la cap


Chiar asa! M-am lovit la cap.
M-am lovit la cap cand am urmarit ieri un documentar, si anume Zeitgeist, recomandat de Petru . Auzisem de ceva vreme de el iar in urma vizionarii nu am reusit decat sa imi confirm ceea ce incepusem sa cred cu ceva vreme in urma, si anume ca noi (oamenii) nu suntem decat niste marionete pe o falsa scena numita cica "societate". Nu m-a indignat, m-a infuriat de-a dreptul!
Consumam numai ceea ce ni se ofera, nu avem discernamant, suntem manipulati in modul cel mai evident posibil, dar am devenit prea orbi ca sa ne dam seama.
Interesul nostru general este reprezentat de burta si de banii care nici macar nu sunt reali. Ciudat cum am devenit inrobiti de simple hartii... Tot ceea ce ne inconjoara a fost construit cu scopul de a ne forma o imagine artificiala si falsa a realitatii, pentru a deveni o turma condusa dupa bunul plac de catre ciobani si dulai bine instruiti. Mai rau este faptul ca, oricat de mult te-ai chinui sa strigi sau sa te opui, n-ai nicio sansa...
Zilele trecute, cineva a acuzat generatia noastra de ignoranta si lene, de faptul ca ne-am obisnuit sa dam vina pe altii si sa nu ridicam niciun deget cand vine vorba de noi. Partial adevarat, daca ma gandesc la societatea romaneasca in general, desi...
Daca privesc retrospectiv la ultimii ani o sa vad multimi de oameni care au iesit in strada sa isi ceara drepturile. Ce au primit? Legi care nu se aplica... au primit cubulete de zahar menite doar sa indulceasca pe moment si atat...
Mai mult... ma gandesc la miile de oameni care au avut curaj sa se opuna regimului in 1989, cu pretul vietii. Oameni care au cerut LIBERTATE! Ce au primit?
Libertate in aparenta...Libertate pentru ca altii sa abuzele in continuare de noi, dar intr-un mod legal, mai soft...
Iar noi... noi ne-am gandit in continuare la ce sa punem pe masa. Ne-am complacut in situatia de fata.
Azi... nu acceptam ca merge rau. Dam vina pe comunism! De ce e sistemul atat de varza? Din vina comunismului! De ce suntem atat de needucati si de necivilizati? Din vina comunismului!
Au trecut 20 de ani! Degeaba...
Mai mult...Suntem parte din mareata Uniune Europeana! Ce-am castigat? Datorii, un drapel albastru cu stelute si un pas mare catre globalizare si sclavagism.
In momentul de fata nu stiu cum ar trebui sa actionez ca tanar parte din societatea romaneasca... Sa lupt pentru o cauza neexistenta? Sau sa devin o ignoranta?
M-am lovit la cap!

6 comentarii:

Adramelech spunea...

Ignorance is bliss.

Vlad spunea...

Buna..is nou la urmarit blogul tau. Mai intai de toate, mi se pare interesant ce scrii tu aici :)...
Dar sa revenim, la postul tau :P...eu iti recomand sa te uiti la toata seria Zeitgeist, in caz ca nu ai facut-o inca, si ingerul digital.
Se poate trage concluzia ca sunt un comunist mai mic sau nu...dar inainte de a da vina pe sistemul comunist care a fost...uita-te si la partea buna...:D. Invatamantul cu 10 clase obligatorii Tantea Leana a tras pt el..sa fie.. :d...Nea' Nicu a plecat de la impartire de afise electorale si a ajuns ce a fost..si cand au fost "judecati", cam peste tot se stia ca Romania era cu 0 datorii externe..si acuma...plini de daotrii, fara fabrici si uzine, care pe vreamea regimului comunist mergea din plin ...si multe altele.. :D.
Regimul de acuma..pauza...
Eu is de parere ca ...trebuie ignorat numai ce consideri ca e de ignorat..nu chiar totul:P

Wanna spunea...

@ Vlad: Eu sunt exact de aceeasi parere ca si tine cand vine vorba de regimul comunist. Prin faptul ca "dam vina pe comunism" e o critica subtila la actualul regim. Vroiam sa subliniez faptul ca mereu se gaseste cineva vinovat. Deja a devenit un cliseu toata faza cu comunismul. Eu nu consider ca a fost rau din toata punctele de vedere. :)

O.N. spunea...

citeste aici http://www.descopera.ro/teoria-conspiratiei/4244756-zeitgeist-comedia-erorilor

Wanna spunea...

@ O.N. : Am precizat faptul ca nu acest film "m-a luminat". El nu reprezinta decat o pagina din marea mea cartulie de documentare privind lumea in care traim.
Nu stiu cat adevar si cat neadevar contine.Cert este ca intotdeauna exista cineva care sa combata orice teorie nou aparuta. Deci, nu m-a convins nici articolul recomandat de tine.
Nu ne mai ramane decat sa credem ca totul este un fals.

Dani spunea...

Fiecare din noi ştim adevărul. Pentru că el ni sa revelat. E întipărit în fiecare fibră a noastră. Îl putem recunoaşte destul de uşor. Întrebarea e: vrem cu adevărat să cunoaştem adevărul? Problema e că trăim într-o continuă diversiune, care ne ameţeşte acest simţ intern.

Trimiteți un comentariu