O zi ca-n filme (sau cum am reusit sa ma enervez)


Azi am avut parte de o zi ca-n filme.
Scenariul perfect. O zi ploioasa plina de mocirla cand absolut toate iti merg prost.
M-am trezit la 6:30 tanjind dupa inca jumatate de ora de somn. Ma grabesc ca nu cumva sa ajung tarziu la cursuri. Ajung in statie si nu mai pot decat sa privesc 40C-ul cum pleaca voios. Stau in ploaie inca 15 minute. Ajung la scoala cu intarziere.
Dupa cursuri merg prin centru cu treburi. Stau la semafoare, ma strecor printre masini, printre trecatori "educati" care se izbesc de mine. Stiu ca am doar 1,60 inaltime...dar totusi, invizibila nu sunt!
Circul regulamentar pe trotuar ca un cetatean civilizat. Nu pot spune acelasi lucru despre urangutanii din trafic. Asa ca ma trezesesc cu un frumos imprimeu de apa si mocirla pe haina si pe pantaloni. Groaznic!
Ajung in piata tanjind dupa cateva mere. Si cum in Romania se munceste permanent, ma infig adanc cu picioarele intr-o imensa groapa cu noroi, in timp ce ii cer dornica vanzatoarei un kilogram de mere. Dar...merg mai departe...
Ma opresc la semafor. Doream sa ajung cat mai repede in statie si ma vad acasa la caldura si fara umezeala. Nu stiu de ce intotdeauna trebuie sa alerg dupa autobuze...? It's just my luck!
Asa ca o iau la fuga sperand ca soferul o sa ma vada si ma va astepta cateva secunde. Dar...Stupoare! Ma izbesc de doi cocalari-mitocani-imbecili si slinosi (lista poate continua la infinit) care bineinteles, vazandu-ma in graba, imi pun piedica si se inghesuie in mine ("Unde te grabesti papusa? Lasa ca nu il mai prinzi!"). Chiar cand credeam ca am trecut de ei ma trezesc cu o palma pe posterior! M-am infuriat si le-am zis si eu ceva de dulce...desi nu e adecvat! Dar eram enervata de-a dreptul!
Macar soferul a avut bunavointa si m-a asteptat...
Cand am ajuns aproape de camin eram si la propriu si la figurat plouata... Urcam scarile agale... M-am trezit la etajul 6..."Oups..eu stau 2 etaje mai jos!" Cobor...si iata-ma in camera...
Azi nu mai ies din casa...
Imi doresc o imbratisare si o sarutare pe frunte...

2 comentarii:

Elena Ganea spunea...

Cei de la Guerilla au fost indreptatiti sa faca enciclopedia ... "Nominalizatii" se cred in continuare destepti, smecheri, nu au inteles mesajul si, in nici un caz, nu vor accepta sa fie educati!

Vlad spunea...

o >:D< si un :* pe frunte :D
hmmm...interesanta zi...sper sa nu mai ai parte si de altele asemanatoare;)
Toate cele bune :)

Trimiteți un comentariu