Duffy si Billie Jean


Aseara am fost la Duffy.
Multime de oameni. O foarte mare parte din cei aflati acolo habar nu aveau despre ce e vorba. Dar...se stie... Unde-i moca, e si romanul! Doar s-au dat cartele, stegulete si alte prostioare gratis.
Am reusit sa fac abstractie de cretini si cocalari.
Asteptarea a fost presarata cu plaja, apusul, marea si cu muzica foarte buna... jazz, soul, blues, ceea ce m-a bucurat enorm.
Prestatia artistei m-a uimit. A fost peste asteptarile mele. M-a transpus undeva prin perioada anilor '60... Mi-a amintit de Patsy Cline si Billie Holiday... Excelent.
Surpriza a venit o data cu melodia Mercy... cand, neasteptat, a inceput sa se auda Billie Jean, faimoasa melodie a lui Michael Jackson. Refrenul acela, recunosc, m-a emotionat puternic. Aveam pielea de gaina si un nod in gat...Mi-a placut Duffy!

Pace pentru Wacko Jacko...

1 comentarii:

Anne spunea...

Mi-ar fi placut si mie sa ajung la concert :(

Trimiteți un comentariu