Si a fost si Placebo...


Nu stiu exact cu ce sa incep cand vine vorba de concertul de aseara. A fost precum o partida excelenta de sex. Altfel, nu stiu cum as putea descrie evenimentul.
Am ajuns cu emotii acolo; eram groaznic de entuziasmata! Lume multa...
La ora 9 au urcat pe scena.
Preludiul - 2 piese de pe cel mai nou album al lor "Battle for the sun"( Kitty Litter si Ashtray Heart - care mie personal imi place foarte mult). Eram fascinata, inca nu ma puteam manifesta in voie. Ascultam..ascultam...simteam...cantam...
Apoi au urmat si piese de pe celelalte albume (Meds, Song to say goodbye, Special K, Black-eyed, Every you and every me, Follow the cops back home...etc). Ei, acum eram deja familiarizata cu continutul si am inceput sa ma destind. Frenezie...
Sonorizare - perfecta... am vibrat si la propriu si la figurat!Luminile si ecranul din spate ma orbeau intr-un mod placut.
Prestatia lor, in special cea a lui Brian Molko, a fost pentru mine mai mult decat excelenta. Ma simteam singura in multimea aceea... iar vocea lui imi rasuna puternic in plamani.
Orgasmul - The Bitter end; printre ultimele piese din concert! Varianta live a fost cu mult peste cea inregistrata!
Am plutit...


5 comentarii:

PrafDeStele spunea...

off the topic, imi place cum scrii :x

on topic, am fosi si eu la placebo acum 2 ani...a fost de vis si atunci :x

Wanna spunea...

@ PrafDeStele: Ma bucur ca iti place! :)

giuly spunea...

the best band ever
pe langa muse

Alexandru Aiv. spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Wanna spunea...

@Alexandru Aiv. : Nu mai am bani! :)))

Trimiteți un comentariu