Vreau sa fac o lista


Astazi am avut o revelatie. Dupa o saptamana de "munca" mi-am dat seama ca meseria asta nu e facuta pentru mine. Sau eu nu sunt facuta pentru ea.

Sa stau toata ziua cu posteriorul infipt intr-un scaun de piele, cu calculatorul in fata, ingropata in hartii si hartiute, sa raspund atat de amabil la telefoane, sa ofer explicatii idioate...nu ma incanta deloc. E de-a dreptul ... plictisitor. Dar fie...e prima slujba si am vrut, pe de-o parte, sa il mutumesc si pe al meu tata, care e de-a dreptul incantat. Parintii astia...

Dintr-o lipsa cronica de ocupatie m-am apucat sa fac o lista. Am luat o foaie alba de hartie, pixul albastru, am trasat un unu in coltul stang urmat de un punct apasat. Acum ma gandesc ce ar trebui sa cuprinda lista asta... Dupa o ora de privit in tavan tot nu am reusit sa notez ceva.

O lista cu dorinte? Nu am nicio dorinta care sa merite sa fie scrisa pe foaie in randul intai. Pur si simplu...nu am. Si nu pentru ca as avea tot ce imi doresc, ci pentru ca sunt destul de multumita cu ceea ce am. Sa scriu ca vreau o masina sau o casa doar a mea, parfumul cutare, sau rochita aia superba din vitrina... Astea nu sunt dorinte, sunt niste nevoi fizice. Dorinta trebuie sa fie ceva suprem, ceva pentru care sa lupti, ceva aparent intangibil... Acum mi-am amintit de un eseu de la limba englaza din clasa a XI-a: "Burning ambitions", in care nu am scris nimic. Nu am un tel in viata. Mi se pare ca oricum totul e firesc sa se intample si ca nu trebuie sa ma gandesc la un lucru pe care sa il obtin pentru ca apoi sa ma simt implinita. Mi se pare aberant si stupid sa consideri o viata intreaga ca esti incomplet pentru ca nu ai reusit sa ... ai o vila cu piscina sau sa ajungi actor celebru... :))

O lista cu persoane? Ar fi doar niste nume insirate... Care nu ar avea in comun decat faptul ca au fost candva sau sunt acum. Irelevant... Cred ca as gasi doar doua nume care sa insemne ceva in clipa de fata. Desi, si acestea sunt relative...

Ma mai gandesc... Inca nu am gasit un subiect pentru lista mea...


Tu cu ce ai face o lista?

9 comentarii:

Becks spunea...

Cu lucruri pe care urasc sa le fac, si cu lucruri care`mi plac:-??

Wanna spunea...

@Becks: E o idee... dar cred ca as umple caiete intregi. Mai ales cu lucrurile care imi plac. O sa ma apuc totusi...

Wanna spunea...

@Becks: Uite ca iar am intrat in incurcatura. Nu stiu cu ce sa incep... :))))

bohemianeden spunea...

Well.. am facut deja doua liste de la postul tau. O lista chiar facuta impreuna cu tine, oarecum:)) Sooo, prima lista - FreeBe List sau 5 celebrities we're allowed to sleep with. Si a doua - I hate list. Muah :*

Doppelganger spunea...

O lista cuuuuuuu....melodii preferate care iti dau stari deosebite si mici indicii (sau spuse pe sleau) cu motivele pentru care iti ofera acele stari deosebite. :-?

Joc de nuanţe spunea...

M-am trezit si eu de multe ori cu o foaie in fata, dorind sa fac liste gen eseul asta "Burning Ambitions" cum spui tu si am stat holbandu-ma la respectiva foaie ca hipnotizata destul de mult, fara succes. Nu gaseam o explicatie a faptului fiindca simteam multe dorinte vuindu-mi prin cap, dar parca nu doream nimic cu adevarat sau... nici nu stiu. :-??

Andra spunea...

Pentru mine orice lista este inutila pentru ca as scrie ceva ce in momentul acesta as pretui si peste un timp poate ca mi-as schimba parerile, ideile...spun asta dupa cateva incercari repetate si esuate de a face o lista, o lista de orice fel...

Anonim spunea...

Ma dau in vant dupa liste. Am tot timpul cel putin 4-5 liste. De la ce mai trebuie sa cumpar de la magazin, pana la cum vreau sa devin. Pe unele ma straduiesc sa le respect, dar nu mereu se intampla sa le epuizez. Pe altele pur si simplu le abandonez o perioada, dupa care le regasesc si constat cu stupoare ca deja am facut absolut tot ce scria acolo, fara sa ma mai gandesc la lista respectiva :) Hmmm... sunt utile pentru ca aduc aparent un strop de ordine in viata sau iti elibereaza o mica portiune de minte pentru a te gandi la altceva...sau pur si simplu ajuta la anumite constientizari... Momentan, cele mai importante liste sunt cele cu suvenirurile care li s-ar potrivi prietenilor mei, si lista cu lucrurile pe care nu le-am facut, dar mor de nerabdare se le incerc... treptat :)

Zambet ascuns dupa perdea spunea...

de ce nu incerci 21 de cuvinte?:)

Trimiteți un comentariu