Marele premiu

Da... am luat marele premiul la un concurs local de creatie.
Surpriza nu a fost premiul, ci faptul ca nici macar nu stiam care dintre creatii mi l-a adus... :)
S-a dovedit a fi aceasta... despre care n-as fi crezut ca va atrage atentia cuiva vreodata.

De Toamnă

Treceau alene gânduri

Cu frunze scuturate

Ducând cu ele rânduri

De vise sfarâmate.

Priveam la ele singur

Plângându-le căderea

Le sărutam pe aripi

Şi le-ascultam tăcerea.

Palid curgea timpul

Purtând ploaia de mână

De doruri mă sărută vântul

Şi-mi duce noaptea-n lună.

P.S. : Cel mai mult mi-a placut faptul ca unii au fost atat de "surprinsi" incat au uitat sa ma felicite macar... Le multumesc oricum!


16 comentarii:

fireflight spunea...

Felicitari si imi place mult poezia pentru ca iubesc toamna.
Multa bafta!

Cristian Lisandru spunea...

Felicitări, frumoasă poezia... Toamna este şi anotimpul meu preferat...

Offshore spunea...

felicitari :)

kresta spunea...

Felicitari..asta da premiu..suprinzator de premiu ;;)

Filotas spunea...

felicitari :)

ioana:) spunea...

bravo bravo bravo

Wanna spunea...

Catre toti: Va multumesc! :)

Andra spunea...

Felicitari...este superba poezia.

Ale spunea...

Congratz>:D<..sper ca toamna sa'mi aduca linistea dupa care tanjesc.poezia ta m'a linisitit si nu stiu,cumva mi'a facut bine.frumoasa tare..felicitari again:)

Becks spunea...

Felicitari, sunt frumoase si pline de adrenalina momentele de natura aceasta.
P.S.:Scuza-ma, dar sunt foarte ocupat in ultima vreme, acum am reusit sa verific mail-ul.

Ninsori oglindite spunea...

Sincere felicitari!

Numai bine!

deyu spunea...

felicitari. la mai multe. :)

a l'exandru spunea...

Nu-i asa ca-i frumos momentul in care poti scrie versuri? Felicitari.

Joc de nuanţe spunea...

ahh, damn.
felicitari intarziate!


poezia e atat de placuta si cursiva, simpla intr-un mod extrem de expresiv. <3
ador versul: Purtand ploaia de mana
:x

Zambet ascuns dupa perdea spunea...

toamna...
frumoasa poezia ta!
bafta in continuare

Boddah spunea...

felicitari,stiu cat de greu e sa castigi vreun premiu cu poezia.lumea e critica tare in ziua de azi!

Trimiteți un comentariu