A friend in need...


Cum e sa mergi la cinematograf singur?
...ai zice ca e bine, intr-un fel. Nu te bruiaza nimeni, privesti linistit filmul. Poate simti nevoia unei persoane careia sa ii impartasesti parerile, dar totusi, ai nevoie de un moment al tau...

Cum e sa fii de unul singur in sala de cinematograf?
Infricosator la inceput... Dar te obisnuiesti pana la sfarsit.

Pentru mine nu a fost un sentiment prea placut, exceptand filmul ce rula care a fost de-a dreptul exceptional si a mai diminuat din stare.

Si totusi...

17 comentarii:

Hălăţel spunea...

Deci ai reusit sa mergi singura la cinematograf.

Mind Tricks spunea...

poza este geniala.

viata ca o scena

Lola. spunea...

dingura in sala de cinema??cum naiba singura??

Wanna spunea...

@Lola: Simplu! Nu mai venise nimeni sa vada acel film. Si a rulat numai pt mine. :)

Mauricia spunea...

Imi plac cinematografele goale in care ruleaza filme mari. Ma simt mai relaxata in ele. O fi din voluptatea intimitatii in spatii publice larg deschise?!

Joc de nuanţe spunea...

cred că aş fi vorbit singură. eu nu pot să mă uit la un film fără să comentez sau să gesticulez. e mai amuzant să vizionez cu cineva, deşi sunt şi filme destul de captivante care te pot lăsa fără cuvinte. tu ce-ai văzut?

Wanna spunea...

@Joc de nuante: "Amintiri din epoca de aur - Dragostea in timpul liber"

deyu spunea...

it's a friends indeed :). Don't worry, asa ai simtit ca Pamantul s-a invartit doar ptr tine. Avem nevoie de cate un moment de egoism absolut, nu crezi?:)

Allesssia spunea...

Hmmm, trebuia sa tzipi...poate veneam eu cu tine:P
Going with a stranger may be funny :P

Wanna spunea...

@Allesssia: Pai hai sa mergem impreuna! Ca tot esti din Constanta! :)

Becks spunea...

Super tare filmul, l-am vazut:)
Cand vrei sa rezerv bilete?;;)

Wanna spunea...

@Becks: Cand vrei tu. Astept invitatia! :D

Lisandru Cristian spunea...

La cinematograf de unul singur... Cred că trebuie să fie tare trist...

Boddah spunea...

cred că am auzit de film,dacă nu mă înşel are mai multe părţi.
şi totuşi...s-ar fi putut să mai fie cineva...

Wanna spunea...

@Boddah: Da. Are trei parti din cate stiu eu. Asta a fost a doua.
Si nu... nu mai era nimeni in sala. Am intrat singura ...si am iesit la fel! :D

Lola. spunea...

[singura*.scuze :-s]
omfg.nu mai venise nimeni la film?? :O de astea inca n'am mai auzit...sa fii singur in sala de cinema.hhh ;))
noi nici macar nu avem cinema in orash :|

Lisandru Cristian,de ce sa fie trist?? /:) eu nu am patzit asa ceva[neavand cinematograf in orash],dar sunt sigura ca e foarte fain.adica,cel putzin pentru mine ar fi.ca eu sunt mai solitara.si cu cat sunt mai singura,cu atat mai bine.

ILANA spunea...

am mers singură la câteva filme. Am petrecut timp de calitate cu mine însămi :D

Trimiteți un comentariu