Stare de bine


De cateva saptamani, nu stiu de ce, ma scald intr-o stare de foarte bine. Nimic nu ma mai enerveaza atat de tare incat sa imi strice ziua, nimic nu ma mai streseaza... Momentele proaste dispar la fel de repede cum si apar. Nu exista in clipa aceasta vreun gand rau sau vreo preconizare sumbra asupra viitorului meu. Reusesc sa rezolv totul repede, am mai mult timp pentru mine si uimitor, dorm foarte bine... Atat de bine, incat nu reusesc sa ma trezesc la 6:30 pentru cursuri. :))
Am inceput sa reinnod vechi relatii si sa uit motivele pentru care s-au rupt candva. Si culmea, asta se intampla involuntar. Ceea ce... cred eu ca e foarte bine.
As zice ca sunt de vina Sarbatorile care se apropie. Totusi, inclin sa cred ca schimbarea de atitudine care a avut loc acum ceva timp, are ca si efecte starea de bine. Nu e ignoranta, nu e refuz, nu e un optimism exagerat... e doar ideea ca toate lucrurile se pot rezolva in timp util si destul de usor, daca iti doresti cu adevarat.

8 comentarii:

ILANA spunea...

îmi doresc cu adevărat.. dar degeaba. :(

Liviu spunea...

Ai aerul unei biruitoare. Victoria are chip de femeie, asa stiau grecii antici.
Am citit randurile tale cu satisfactia de a-mi fi potolit setea cu un ceai dintre ceaiurile pentru cei rafinati. Am si suris, cautandu-ti privirea complice printre randuri si multumindu-ti pentru clipele cele bune si frumoase.
E un dar aparte ce ni se ofera cand intelegem ca viata ne ofera lucruri magnifice.

Zori de zi spunea...

Si asa este! Sincere felicitari!

Lola. spunea...

sunt exact in situatia opusa.toate'mi merg prost[nu ca asta ar fi o noutate.ca e asa de cand ma stiu.dar ultimul an a fost prea de tot...]
n'am mai avut o noapte klumea nici nu stiu de cand :-< mi'e dor de un somn lung si ne'ntrerupt.
fa bine si trezeste'te. :)) la cursuri cu tine :P
eh,bine ca esti bine >:D<

Wanna spunea...

@Liviu: Imi place sa cred ca tot ceea ce mi se intampla are un rost anume. Daca e un lucru rau, incerc sa il fac sa treaca cat mai repede si sa nu il las sa imi amarasca sufletul. Ridic capul si merg inainte. Daca e de bine, il savurez la maxim. Cred ca de aceea am reusit sa obtin tot ce mi-am dorit pana acum. Si chiar si in momentele in care credeam ca o sa pic, de undeva a aparut o mana care m-a ridicat. Si nu cred ca este vorba de noroc... Asa sunt EU!
Iti multumesc pentru vizita si pentru cuvintele frumoase!

@Lola: In momentul in care spui ca toate iti merg prost, pai... asa o sa fie. Incearca sa privesti altfel lucrurile si sa incerci sa le mai schimbi pe ici pe colo. Eu asa am facut... si ma simt excelent! :)

@ILANA: Zambeste mai mult... ajuta! :)

Şu spunea...

Starea asta de bine te ajută muuult...toate se vor croşeta la loc...Toate cele bune!

Doppelganger spunea...

Yeeeeeeeeeeeeeeah!!!! \:D/ That's the spirit! :> >:D<>:D<>:D< :D

Anna spunea...

daa ..starile de bine iti mai umple golurile !
iti urez numai bine si de acum incolo.
te imbratisez !>:D<

Trimiteți un comentariu