Bradul meu nu este trendy

Am impodobit bradul. E natural, in ciuda tuturor ecologistilor. M-am asigurat ca provine dintr-o pepiniera, ca sa nu iau parte totusi la cliseatica distrugere a planetei.
Mie nu imi plac brazii trendy. Mi se pare atat de idiot sa creezi o moda in ceea ce priveste impodobirea acestora. E o traditie. Iar traditia nu trebuie sa fie "la moda".
Am pus bradutul in vesnicul suport de metal imbracat in staniol. Am scos din cutii vechi de peste 20 de ani globurile de sticla pictate manual. De toate culorile: albe, rosii, argintii, cu sclipici, in forma de con si de Mos Craciun. Le-am agatat pe cele mici de crengile de sus... si am terminat cu cele mai mari. Am asezat si beteala, atat de chicioasa cum considera unii, dar atat de plina de imagini ale copilariei. Instalatia e colorata. Imi pare rau ca cea cu stelute, de cand eram mica, s-a stricat. Am inlocuit-o cu una noua, dar parca... nu mai are acelasi farmec.
Bomboanele de ciocolata si acadelele si-au gasit si ele loc in bradutul meu. Cand eram mica furam mereu ciocolata din ele si lasam ambalajul. Inca mai am in minte imaginea brazilor aruncati dupa sarbatori in care mai ramaneau doar aceste invelisuri sclipitoare.

Bradul meu nu are "globuri" din plastic asortate. Nu are margelute si alte minunatii in trend. Bradul meu e acelasi an de an...
Si e superb...

7 comentarii:

ILANA spunea...

mai nou bradul e împodobit în funcție de ce e la modă? Dmnezeule, câte pierd neavând teve! :|

Un suflet spunea...

Chiar astazi arata la Tv despre brazii "trendy", care contin globuri cu cristale si niste globuri indraznete de culoare negru.


Intotdeauna mi-au placut acadelele albe cu dunguta rosie sau viceversa :X:X:X.

Eu am o reticenta asupra a tot ce inseamna beteala in bradul meu...dar imi place sa vad la altii. Am capatat aceast sentiment in copilarie din cauza felului in care punea tata beteala in pom...
In rest sunt pe aceeasi lungime de unda cu privire la decoratiuni.
Am globuri de ciob de ani de zile...si sunt minunate :x

Iulia I. spunea...

Am cateva globuri cu venerabila varsta de 42 de ani si acelea imi plac cel mai mult.
Astea noi ma lasa indiferenta; poate sunt mai stralucitoare si ma trendy, fancy [junkie],etc, dar nu au acel ceva care sa ma faca sa zambesc cand le pun pe crengutele bradului.Sunt seci :|, prea exagerate dupa parerea mea.
Si sincer, bradul natural e cel mai ok; cum altfel sa simti acel parfum specific Craciunului.E moartea mea :)): intru in sufragerie unde miroase a brad, globuri vechi si ciocolata <333

Hălăţel spunea...

Cred ca bradul meu se aseamna acu al tau.Nici al meu nu e in trend,dar e special pentru ca e facut de mine.Si am pus muuult suflet acolo.Si e foarte frumos,imi place.Am si instalatie cu stelute.Am pus 2 instalatii pentru ca 1 este prea scurta.
Sarbatori fericite>:d<

IfeelSoDifferent spunea...

Anul acesta am simtit cel mai mult ca oamenii incearca sa transforme Craciunul intr-un eveniment mult prea comercial si se pierde esenta si frumusetea sarbatorii. In urma cu 19-20 de ani abia se gaseau bomboane ce sa pui pe brad, parintii nostri puneau bomboane ramase din anii trecuti sau bomboane de care faceau cu greu rost de undeva de prin strainatate, iar acuma sunt fel si fel de ciudatenii colorate.
Craciunul nu e un trend, oamenii au uitat sa mai simta, ei doar vad, din pacate cu ochii si nu cu sufletul.

Eva spunea...

Bradul meu e "trendy" din intamplare...De ani de zile il impodobesc doar in rosu si auriu, inainte ca asta sa devina o moda...ce cuvant stupid pentru traditii, mare dreptate ai Wanna! Dar eu am terminat arta, in plus in bradul meu se gasesc de la globuri de cand eram copil pana la decoratiuni pe care le-am facut cu mana mea, din catifea, lut, lemn pictat si altele alese cu grija din oferta mult prea generoasa a supermaketurile la care nici nu puteam visa acum 20 ani. Imi ia cel putin 10 ore sa-l impodobesc, cu o mare grija pentru detaliu...toti oamenii care il admira spun ca nu au vazut niciodata asemenea brad...si ii cred pe cuvant. Eu sunt nascuta in Ajun de Craciun iar pentru mine aceasta perioada e cu adevarat cea mai frumoasa din an. Iti doresc din tot sufletul Sarbatori Fericite si Anul care va veni sa iti aduca tot ceea ce iti doresti!

Papillon spunea...

pai exemplifica. baga o poza!

Trimiteți un comentariu