Ma simt ca un copil


Azi ninge...
Si fulgii de zapada imi reamintesc ca sunt copil.

Rememorez zilele in care ningea cu fulgi imensi iar in fata casei se formau troiene.
Cand toata strada iesea cu sania si ne grabeam "sa facem partia".
Uitam de mancare sau de alte jucarii.
Coboram si urcam de sute de ori tragand de sanii.
Faceam bobul sau ne luam la intrecere: "Care sanie fuge mai repede?".
Ne bateam cu bulgari, construiam cazemate si oameni de zapada.
Ne inghetau picioarele, nasul si mainile dar tot nu intram in casa.
Mancam turturi de gheata.
Ne intristam cand "oamenii mari" aruncau cu nisip sau cu cenusa si ne stricau alunecusul.

Eram copii iar iarna era adevarata...

9 comentarii:

Un suflet spunea...

Astazi este o zi minunata.
Si la mine a inceput sa ninga si simt ceva similar cu tine...poate daca o sa ninga mult, incat sa se astearna zapada o sa reusim sa reproducem franturi din amintirile copilariei.

Ciocolatika spunea...

Cat de reala e ultima propozitie...

Doppelganger spunea...

Well, it ultimately depends on us, doesn't it? ;)

Di spunea...

da.. si eu m-am regasit in ultima propozitie... mult adevar se ascunde in ea.... mi-e dor sa fiu copil... sa ma bucur la fel de mult ca vine Craciunul ... dar nu se mai poate :(

a l'exandru spunea...

Pe toti ne-a apucat. :) Poate vorbim despre asta... band vin fiert? :) Cu scortisoara?

Wanna spunea...

@a l'exandru: Oricand... :)

Hălăţel spunea...

Oooh 8->
si mie imi placea sa mananc turturi:))
cat de frumoasa este iarna si cat de magic e craciunul:x

Autumn spunea...

"Eram copii si iarna era adevarata..."asa e...mi-e dor de acele ierni in care eram mica, abia ma vedeam din zapada si erau si Sarbatori...mi-e dor.

Şu spunea...

hai să dăm timpul înapoi...

Trimiteți un comentariu