O lepasa

Desi nu ma incanta lepsele, am luat-o pe asta de la Mihnea .

1.Ce îţi place să faci atât de mult, încât ai plăti pentru asta?
Sa citesc.
2. Dacă ai afla astăzi că mai ai de trăit exact 5 ani, ce ai face începând de mâine?
5 ani e destul de mult, deci n-ar fi o tragedie. Totusi, as face ce fac si acum... :)
3. Dacă ai câştiga un milion de euro neimpozabil, ai continua să faci ce faci acum?
N-as mai locui in Romania.
4. Peste 15 ani, ce-ai vrea să scrie pe prima pagină despre tine, în cel mai important ziar din ţară? Care ar fi titlul articolului?
Peste 15 ani sper sa semnez eu un articol de pe prima pagina in cel mai important ziar din tara. :))
5. Ce vrei să spună prietenii tăi despre tine la ceremonia ta funerară?
Asta e cam morbida. As prefera sa nu spuna nimic. Cuvintele sunt de prisos in astfel de situatii.
6. Dar pe piatra ta funerară ce vrei să scrie despre tine?
Asta e si mai morbid.
7. Când erai mic, ce le răspundeai celor mari la întrebarea: Tu ce vrei să te faci când vei fi mare?
Pictorita, balerina, scriitoare si prezentatoare tv.
8. Ce ai face dacă ai şti absolut sigur, dincolo de orice dubiu, că este imposibil să eşuezi?
As face: Yeeeeey!
9. Ce-ai vrea să le spună copiii tăi nepoţilor tăi despre tine?
Ca... nu stiu. Am fost o mama draguta...?
10. Dacă ai putea acum să te proiectezi în viitor, în ultima zi a vieții tale și să îți iei un interviu, care sunt trei întrebări pe care ți le-ai adresa?
Cu siguranta nu as vrea ca eu sa imi iau mie insami un interviu in ultima zi a vietii mele. N-as irosi ziua pt asta...

Mai departe pentru cine doreste...

Later Edit:
Leapsa lui a l'exandru:
1. As plati scump ca sa fiu foarte, dar foarte informat si as plati scump pentru libertatea de a inota si a juca tenis zilnic. Daca parasim realitatea, pe langa ce-am scris mai sus, as plati la fel de scump sa pot canta impecabil la acordeon, incepand cu ora 6 a diminetii de maine.
2.
As incerca sa ingras porcul in ajun. Fiecare dintre noi si-a ales experienta acestei existente cu un scop. Nu mi-ar placea sa urc inapoi si, odata reajuns acolo, sa incep a ofta pentru ca jos mi-a placut wallpaper-ul.
3.
Cu siguranta, da. N-am spus, insa, ca nu voi face multe lucruri in plus. Pentru 0,5% din diferenta, vezi raspunsul la intrebarea 1.
4.
Nu-mi plac ziarele, as sta departe de paginile lor si mai ales de prima. Mi-ar placea sa fiu felicitat de ziua mea cu multa caldura de multi oameni carora le-am facut mult bine.
5.
Dumnezeu sa-l ierte. Mai departe, mi-ar placea s-aud din gura celor ceva de genul: Impreuna putem trece prin incercarea asta.
6.
Cuvantul familia inaintea numelui. E cel mai important.
7. Militar. Am avut un bunic care era colonel. Arata impecabil. Si ma enerva tot timpul replica celor din jur: cum, mai, cand lumea merge spre demilitarizare?
8. As fi mai linistit. Acum fac eforturi considerabile ca sa cred asta. Si, de cele mai multe ori, reusesc.
9. Ca in ciuda aparentelor, am un suflet bun.
10. A meritat? Le rezuma pe toate.

6 comentarii:

a l'exandru spunea...

Ma prind in joc. :)

Wanna spunea...

@ a l'exandru: As fi vrut sa ti-o trimit tie.. dar ma gandeam ca...
Ma bucur ca ai luat-o singur. :)

Becks spunea...

Intrebari interesante, te-ai cam eschivat totusi:P

Uca spunea...

minti oana! vroiai sa te faci lebada!

Wanna spunea...

@Uca: Dap..asa e! Si lebada printre altele. Dar asta era o dorinta mai ... fantastica! :)))

Juan Jorge spunea...

Superbă leapşă!! Îmi pare bine că mai joacă lumea leapşa şi în zilele noastre..

Trimiteți un comentariu