Camera de vara

Imi place tot ceea ce este personalizat. Deseori ofer prietenilor cadouri facute de propriile-mi maini. Din nefericire, nu am poze cu fiecare "creatie".

Pentru ca e vara, ma plictisesc iar camera mea este proaspat renovata, m-am gandit sa ii ofer putina "culoare". Asa ca, m-am inarmat cu pensule si vopsele si am inceput sa imi creez propriile decoratii. Toata "nebuneala" m-a costat aproximativ 20 de lei. :)

Ce a iesit... puteti vedea mai jos. 3 colaje. Am gasit pe internet niste imagini care m-au inspirat si asa a iesit "Peace, Love & Hope". Acuarela pe pagini din Mica Publicitate. :))


Si pictura pe perete cu pigment negru si albastru pentru vopsea lavabil.
M-a chinuit aproape 2 zile. :)

Si in final arata asa...


This is my room painted in yellow, black and blue! :)

14 comentarii:

Doppelgänger spunea...

Whoah....@-) Purrrfect! :D

Wanna spunea...

Thank you! :)

Lilith spunea...

Foarte original. congrats pisi :*

Boddah spunea...

frumos, frumos.
multă vară să ai în camera ta nou renovată, asta îţi urez!

Ada spunea...

Genial, Wanna! Se pare ca nu ai doar talentul de a potrivi cuvintele, ci si de a potrivi culorile!

Wanna spunea...

Multumesc! :)

adriana spunea...

felicitari1 foarte frumos!

Ninsori Oglindite spunea...

superb!...poate te gandesti pe viitor sa activezi in domeniul design-ului interior!

Numai bine!

Blair spunea...

foarte foarte frumos !

Valentin Vanghelescu spunea...

niceee ;;) :*

aproapealb spunea...

Superb! Imi plac in mod special desenele direct pe perete, sunt foarte reusite!

Kaos Moon spunea...

bai tu chiar ai gusturi... katya (lasa ca-ti spun eu cine e, vreodata), daca esti p-aici, invata ma cum se face arta plastica... uite de la o pustoaica...

Wanna spunea...

Kaos, sa-ti spun multumesc? :)

P.S.: Astept detalii despre katya.

Kaos Moon spunea...

@Wanna : nu spune nimic :)

daca iti pierzi vremea prin comments-urile de la mine ai sa vezi cine e katya...

Trimiteți un comentariu