Un om frumos


Astazi, am avut ocazia sa cunosc un om frumos. Ma incanta teribil cand intalnesc astfel de persoane. Persoane care iti induc o stare de liniste si iti picteaza un zambet pe suflet.
Omul acesta frumos se numeste Zully Mustafa. Dumneaei este o scriitoare. Probabil, scriitoarea in ale carei cuvinte m-am regasit cel mai mult.
Desi am schimbat doar cateva vorbe pentru ca, recunosc, am fost foarte emotionata, faptul ca i-am ascultat prelegerea a aprins o lampa pe aleea pe care ratacesc de ceva vreme.
I-am citit cartile cu sufletul cu la gura. "Strugurii s-au copt in lipsa ei" si cele doua volume de "Nopti Orientale" au schimbat cu siguranta ceva in mine.
"Uitarea este mai rea decat moartea" spune Zully. Si cand ma gandesc ca, pana acum, ma luptam sa uit oameni si momente, fara sa imi dau seama ca, atunci cand uiti, pierzi bucati din tine, pana cand vei ajunge un pumn de nimic.
Pe fiecare volum mi-a semnat ceva: "Sa vezi lumea" si "Sa iubesti pe cine trebuie si cine simti". Cuvinte care, astazi, nu se puteau potrivi mai bine! Le-am scris pe o coala imensa de hartie si le-am lipit pe usa ca sa le vad zi de zi sau in orice clipa in care nu ma pot regasi.

Va multumesc, doamna Zully!

3 comentarii:

Iulia Romana spunea...

Aww,felicitari cred ca as putea sa spun !
Si sa stii ca m-ai facut curioasa, o sa caut si eu cartea cu strugurii...

:*

Kaos Moon spunea...

toti oamenii sunt frumosi la prima intalnire

Irra spunea...

"sa vezi lumea"... cu adevarat frumos

Trimiteți un comentariu