Game over




Esti o umbra pe o alee opusa. Si nici nu ma mai obosesc sa iti fac cu mana atunci cand strigi cu disperare. Si nici sa-ti zambesc macar.
Ma voi face ca nu te vad ori de cate ori imi iesi in cale si ma voi ruga sa fi cat mai departe, pe celalalt trotuar sau in celalalt autobuz, ca sa nu mai am aritmii si sa fiu nevoita sa intorc capul stanjenita.

Ai fost o umbra pe o plaja pustie, cu un rol foarte prost intr-un joc inventat.

Ai pierdut acum... si marea si jocul. Iar sa-mi strigi numele, e in zadar.

Si, desi tu nu mai esti Rabbit, eu voi ramane mereu Alice.
Si ma bucur ca o sa te doara.


I don't love you anymore. Goodbye!

9 comentarii:

Stefan spunea...

te inseli, il doare in pula... e deja cu alta
nu mai fii gaina, treci la stadiul de femeie...
k

Oana Emilia spunea...

Dar ce? Barbatii sunt scutiti de suferinta si durere? Inima lor nu poate fi franta de vreo femeie? Stiu ca va place sa spuneti ca nu va indragostiti, ca femeile sunt "cah", ca sunteti "impenetrabili"... Realitatea arata altceva; cel putin, aia de langa mine, asta imi dovedeste!
Si daca eu nu ar trebui sa mai fiu gaina, mi-as dori ca macar el sa fie "cocos". :))) Barbatii si-au cam pierdut din calitatea asta...

O zi buna!

Stefan spunea...

barbatii se indragostesc like hell... dar tu vorbesti despre unul care te-a suparat sau (asa deduc eu) te-a parasit... ei, aceiasi barbati, atunci cand pleaca nu se mai uita in urma... voua femeilor nu va convine niciodata chestia asta... spuneam ca iti pierzi vremea invocand unul care ti-a aratat curul...

Oana Emilia spunea...

Nu mi-a aratat spatele. Ar fi vrut sa o faca, dar nu a fost indeajuns de "cocos". Se astepta, probabil, sa il implor ca sa aiba parte de o iesire dramatica...
In fine, acestea sunt doar fragmente dintr-un roman...

Stefan spunea...

chipsuri:)

Oana Emilia spunea...

Chipsuri, pufuleti... ce vrei tu! :))

Anonim spunea...

Odata cu vechile sfarsituri incep si noile inceputuri, e foarte bine ca renunti la ceva ce nu crezi ca te mai poate ajuta , acum >:D<. And you know what they say : "Everything happens for a reason !"

black felt spunea...

fuck your way out of this mess

Ada spunea...

De fapt, spunand ca ramai aceeasi, esti alta. Pentru ca tu erai Alice a lui Rabbit. Acum esti doar Alice. Alice a... ta.

Si iti trebuie o mare forta interiora sa ramai neschimbata, schimbandu-te.

Trimiteți un comentariu