Nimic


Boare.
Mare.
A si R si I.



Vara asta am fost nimic.


Tu ce ai fost vara asta?

12 comentarii:

Anonim spunea...

Vara asta am fost " o gara " din care a plecat ultimul tren si care inca mai asteapta sa se mai intoarca si sa o umple, sunetul acela surd si plin de note inalte si tipatoare.Am fost " ultima plimbare pe peron " in care ecoul pasilor pierduti ai ultimilor pasageri au ingropat in ai mei pereti si pavele toata durerea si fericirea ce au ascuns-o in valize,am fost o prelungire a verii trecute, ultima reflexie :)) Daca ma uit acum inapoi pot spune ca am fost "multe" dar si "nimic":)

Anonim spunea...

...posibil o crema de zahar ars...

Enchanting Me spunea...

Eu am fost TOT in TOATE felurile!

Boddah spunea...

iubită:)

Interzisa. spunea...

eu, AMANTA...

Ada spunea...

"Un actor grabit..."

Iulia I. spunea...

Un zmeu teribil :))

Alexandru spunea...

Am fost vara ei. Unei.

Mlle. Blanche spunea...

un val ratacit

Stefan spunea...

amantu' lu' lacrimi sterse...

Unknown spunea...

ai o leapsa de la mine :D

Anonim spunea...

io am fost nimic mah ...mereu am fost asa ..nu poti sa vi de nici-unde si sa-mi iei statutul...hihi

Trimiteți un comentariu